مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:552021-01-13پزشكي

آغاز رزمایش پیشگیری از کرونا در چهار شهرک اردبیل 


با هدف کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا رزمایشی با همین محوریت در چهار شهرک اردبیل آغاز شد تا پایش و غربالگری ساکنان این شهرک ها به انجام برسد.

- فرماندار شهرستان اردبیل در جریان برگزاری رزمایش پیشگیری از کرونا در چهار شهرک مسکونی اردبیل اظهار کرد: به دنبال برگزاری این رزمایش در شهرک کارشناسان در هفته گذشته و اعلام نتایج مثبت در پایش و کنترل بیماری کرونا، تصمیم گرفتیم تا در چهار شهرک سبلان، کشاورز، اندیشه و رازی اردبیل نیز با پوشش جمعیتی 60 هزار نفر این رزمایش را برگزار کنیم.

امامی یگانه تصریح کرد: 10 درصد جمعیت شهر اردبیل در این شهرک ها سکونت دارند که ما در قالب تیم های پیشگیری، نظارت و درمان سعی می کنیم با شناسایی افراد سالخورده و با بیماری زمینه ای از شیوع و انتقال ویروس کرونا جلوگیری و سلامت این افراد را تضمین کنیم.

فرماندار اردبیل گفت: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اردبیل بیش از 91 درصد اهالی مورد پایش و غربالگری شدند و بحث آگاه سازی و اطلاع رسانی این افراد نیز در اولویت قرار گرفته است.

امامی یگانه افزود: ما در مناطق با تراکم جمعیت بالا و همچنین محلات پرسکونت تلاش می کنیم تا این طرح را اجرایی و عملیاتی کنیم تا افرادی که با بیماری زمینه ای و یا برخی مشکلات روبه رو هستند، ارتقا سلامت آنها را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش پیشگیری از کرونا در چهار شهرک اردبیل 

آغاز رزمایش پیشگیری از کرونا در چهار شهرک اردبیل